GY.I.K - Gyakran Ismételt Kérdések

FAQ » Áruház
Kérdések:
Kérdés: Mikor kapom meg a megrendelt árut?
Válasz: Az online megrendeléseket 2 munkanapon belül teljesítjük, amennyiben a megrendelt árut be lehet szerezni.
 
Kérdés: A közölt árak bruttó, vagy nettó árak?
Válasz: Mint ahogyan az a terméklista alatt olvasható:
"Áraink az ÁFÁ-t nem tartalmazzák!"
 
Kérdés: A feltüntett garanciát (1-3 év) hol lehet érvényesíteni?
Válasz: A garanciát terméktől függően irodánkban vagy a szervizben lehet érvényesíteni. Azokat a termékeket melyekhez csak számlát adunk irodánkba kell visszahozni a számlával vagy annak fénymásolatával együtt, a többi terméket (melyekhez adtunk garancialapot) közvetlenül a szervizbe kell visszavinni.
 
Kérdés: Hogyan juthatok hozzá a megrendelt termékhez?
Válasz: A megrendelt termék átvehetőek a XIII. Ker. Victor Hugo utca 18-22. (3. emelet 3030) alatt található irodánkban, illetve postai utánvétel, valamint futárszolgálat segítségével tudjuk kézbesíteni.
 
Kérdés: Bővebb leírás a termékekről hol olvasható ?
Válasz: A termékekről bővebb leírás az adott termék gyártójának oldalán olvasható.
 
Kérdés: Az árak az ÁFÁ-t nem tartalmazzák,de vételkor az ÁFÁ-t is kell fizetni?
Válasz: Természetesen igen. A rendelés feladását megelőzően a rendszer mind a nettó, mind a bruttó árat kiírja.
 
Kérdés: Lehet-e bankkártyával fizetni?
Válasz: Sajnos nem.
 
Kérdésem:
Privát kérdés?
E-mail cím:
 
aa@c2.hu tryit_clean@c2.hu tryit@c2mail.eu